دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 223
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کپی کونیکا مینولتا bizhub 223

نوع: لیزری سیاه و سفید
زمان تهیه اولین کپی: 4.2 ثانیه
سرعت کپی: 22 برگ A4 در دقیقه و 14 برگ A3 در دقیقه

وضوح چاپ: 600*1800 dpi
حافظه: 2 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 223

امروزه استفاده از دستگاه های کپی چندکاره محبوبیت زیادی در میان کاربران یافته است. این دستگاه ها امکانات و قابلیت های چند محصول مجزا را در قالب یک محصول به شما ارائه می دهند و فضای بسیار کمتری از محل کار شما را اشغال می کنند.

معرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 223

از جمله دستگاه های کپی سه کاره، می توان به دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 223 اشاره کرد که قابلیت های کپی، پرینت و اسکن رنگی را به صورت یکجا در اختیار شما می گذارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 223

دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 223 به منظور چاپ سیاه و سفید در سایز حداکثر A3 در حالت های یک رو و دو رو اتوماتیک ارائه شده است. این دستگاه کپی در حدود 25 ثانیه پس از روشن شدن، گرم و آماده به کار می شود و اولین کپی یا پرینت را در عرض 4.2 ثانیه به شما ارائه می دهد.

پس از آن سرعت کپی و پرینت متوالی دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا bizhub 223 در هنگام چاپ بر روی کاغذ A4 به 22 برگ در دقیقه یک رو و دو رو و در هنگام چاپ بر روی کاغذ A3 به 14 برگ در دقیقه می رسد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی کونیکا مینولتا Minolta bizhub 223

بنابراین می توان گفت که دستگاه کپی اداری کونیکا مینولتا bizhub 223 یکی از دستگاه های نسبتا سریع موجود در بازار می باشد و بهتر است تا از آن در کسب و کارهایی با حجم کاری کم یا ادارات و شرکت های کوچک استفاده شود.

یکی از ویژگی های قابل ذکر فتوکپی کونیکا مینولتا bizhub 223 رزولوشن پرینت 1800*600 پیکسلی آن است که باعث شده تا تصاویر و به خصوص متن های چاپ شده با آن از خوانایی و کیفیتی عالی برخوردار باشند.

لازم به ذکر است که رزولوشن کپی این دستگاه برابر با 600*600 dpi است و امکان انجام 19 هزار چاپ با آن در ماه وجود دارد. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از دستگاه کپی بیزهاب  223برای 2900 چاپ در ماه استفاده شود تا دستگاه عملکرد مطلوب خود را حفظ کند و طول عمر آن افزایش یابد.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 223

دستگاه کپی اداری کونیکا مینولتا bizhub 223 از لحاظ تعداد سینی ها و ظرفیت کاغذ بسیار انعطاف پذیر است. در حالت عادی، این دستگاه کپی کونیکا مینولتا دارای دو سینی با ظرفیت 500 برگ و یک سینی چند منظوره 150 برگی می باشد.

اما شما بنا به احتیاج خود می توانید سینی های اختیاری دیگری نیز به صورت جداگانه تهیه کرده و از آنها در دستگاه کپی ایستاده کونیکا مینولتا bizhub 223 استفاده نمایید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 223

شما می توانید از یک یا دو سینی اختیاری با ظرفیت 500 برگ یا یک سینی بزرگ و پرحجم با ظرفیت 2500 برگ در این دستگاه کپی بهره ببرید و گنجایش کلی دستگاه خود را به 3650 برگ افزایش دهید.

این میزان ظرفیت برای چاپ ها و کپی های متوالی بسیار مناسب است و نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه نخواهید داشت. شرکت کونیکا مینولتا از یک تونر مشکی با ظرفیت چاپ 17500 برگ در دستگاه کپی Konica Minolta bizhub 223 استفاده کرده که تا مدتی طولانی خیالتان بابت تعویض یا شارژ آن راحت خواهد بود.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 223

همان طور که اشاره شد، علاوه بر کپی و پرینت می توانید از دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 223 به منظور تهیه اسکن نیز استفاده کنید. این دستگاه به یک اسکنر رنگی با رزولوشن 600*600 dpi مجهز است که با سرعت 42 تصویر در دقیقه از اسناد مورد نظر شما اسکن می گیرد.

البته شما می توانید با تنظیم رزولوشن اسکن دستگاه بر روی 300 dpi، سرعت آن را تا 70 تصویر در دقیقه افزایش دهید. دستگاه فتوکپی Konica Minolta bizhub 223 به صورت پیش فرض به منبع تغذیه خودکار ADF مجهز نیست، اما در صورت سفارش امکان تعبیه ADF با ظرفیت 100 برگ برای آن وجود دارد.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 223

از جمله ویژگی های اسکنر موجود در دستگاه کپی Konica Minolta bizhub 223 می توان به امکان ذخیره فایل های خروجی در فرمت های مختلف مانند TIFF، JPEG و PDF و همچنین امکان ذخیره مستقیم آن ها بر روی سرور FTP، ایمیل و حافظه های USB اشاره کرد.

فتوکپی Konica Minolta bizhub 223 در ابعاد 623*794*700 میلی متر و وزن 66 کیلوگرم ارائه شده و اتصال آن به کامپیوتر از طریق کابل USB انجام می شود. همچنین امکان استفاده از دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub 223 در شبکه کابلی و کار با آن به صورت تیمی وجود دارد.

برای دریافت قیمت دستگاه کپی و همچنین خرید دستگاه کپی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه کنید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا Konica Minolta bizhub 223





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 30 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی